niedziela, 30 stycznia 2011

Słodka urodzinowa

na wyzwanie z LEMONIADE - dodajemy koronkę




Różowy cukierek

czwartek, 27 stycznia 2011

Męska kartka na 18

Nowy rodzaj kopertówki .




Kartka zgłoszona na wyzwanie 365 kart

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Urodzinowa

Kartka na wyzwanie w Skrapujących Polkach

piątek, 21 stycznia 2011

Karteczka bajkowa



Timon i Pumba ta bajka zawsze mnie bawi .Polecam na gorsze dni.

wtorek, 18 stycznia 2011

65 Rocznica Ślubu

Moja pierwsza kartka na taki jubileusz. Piękny !

GRATULACJE DLA JUBILATÓW.

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Zegar

Kolejna praca dokończona dzięki wyzwaniu w ARTpiaskownicy


środa, 12 stycznia 2011

Dla synusia

Zdobytą wiedzą wypada się dzielić więc się dzielę .Jak uszyć bloczek do narzuty patchworkowej .
Wzór bardzo fajny bo efektowny i bardzo prosty ( czytaj szybki do wykonania )

Należy zszyć 9 kwadratów - moje wymiary 15x15 cm. Dobór kolorów dowolny  trzeba tylko pamiętać żeby środkowy kwadrat był kontrastowy,

Zszyte kwadraty przecinamy tak jak narysowane linie- oczywiście prosto

Następnie obracamy przecięte kwadraty wg własnego upodobania i ponownie zszywamy.Należy pamiętać aby w kazdym bloczku kwadraty obracać tak samo .
Wychodzi coś takiego

Jeszcze 11 szt i kapa gotowa.
Ten sam wzorek w kapie dla córci.
Napiszcie czy to jest czytelne????????

Patchworkowa narzuta



Z wielkimi bulami ukończyłam wierzch narzuty dla córci - wymiary 110x 210 .Zostało jeszcze zszycie i pikowanie .







Tkaniny oczywiście z lumpka .

lampiony



sobota, 8 stycznia 2011

Torebka z bambusowymi rączkami

W przerwie szycia kołderki dla córki uszyłam swoją pierwszą torebkę - całkowity recytling
materiał to stary płaszcz kupiony w szmateksie i porwana torebka z której wymontowałam rączki.
odkryłam ostatnio fajne forum Szyjemy po godzinach......ileż tam zdolnych osób , pomysłów i zdjęć do obejrzenia . Chylę czoła przed tak zdolnymi dziewczynami .


Dzisiaj odkryłam jak ładnie wykończyć rogi ale to już w poniedziałek -mi się i tak podoba a Wam?

wtorek, 4 stycznia 2011

Jestem dumna.......

Bardzo fajna niespodzianka ......
Przed świętami spotkałam się z pewną bardzo sympatyczną Panią Magdaleną Braniecką współpracującą z tygodnikiem pojezierza drawskiego .
Pani Magdo bardzo dziękuję za super prezent.
a oto efekt naszej rozmowy.......

Kartka z gazety


Na wyzwanie z Art piaskownicy